God morgon

God morgon, nu när jag vaknade så skulle ja skriva ett inlägg så ser jag en ny jättefin design,
Tack Linda jag blev verkligen JÄTTENÖJD! jag vet ja skulle smsat dig när jag vakna men de går inte =/ ngt fel på min cp mobil (Y) . Det finns en sak bara jag skulle behöva ändra/hjälp med,  fan vilken fin header asså :O nu mena ja inte bilderna på mig utan själva headern JÄTTEFIN! Tack mitt hjärta.



Idag 5 juli fyller min älskade mamma år, :D SÅ nu blir de att fira henne o.s.v!
Sen ikväll kommer Paulina gumman hem igen så då ska ja träffa henne och ta ett nattdopp.
Förlåt för så dålig uppdatering, men nu när jag fått ny design kommer det att bli ändring på de, men nu ska jag ut med mamma och ja vi får la höras sen pusspuss / michaela :D <3

Kolla va söt min mamma va när hon va liten HAHHAHAHAHAHHA ;)


naw min älskling. loveu


Kommentarer
Postat av: gaga

kolla gärna in min blogg och svara på dagens fråga=)

2010-07-05 @ 13:03:04
URL: http://gagamonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0