godnatt '

PAULINA min baby kom hem idag, vi va ute och ja , hade kul hahaha. eller jaah, vi är allmänt störda iaf! . Nu har jag städat lite, & ska snart gå o lägga mig, pratar i skype också för den delen..
I morgon ska jag upp ganska tidigt fixa mig duscha o.s.v sen ska jag till stan träffa min farfar & min kusin
och åka de där jävla pariserhjulet i stan. jag kommer DÖ! .
Usch 80 meter hej ja heter michaela & jag dog i en hjärtattack! Sen ska vi käka på restaurang. (Y) Sen efter de  träffa bella som ja saknar as mke, sen bada me paulina sen sova hos henne eller hon hos mig ! . Nice nice.
Nya bilder kmr, :) ja lovar .
men nu är de dags för Michaela att sova, så vi höres när vi höres.
Och jag är grymt nöjd med min nya design!
PPeAcE ;D


haha aww, så stilig man kan vara då haha ;)
( sluta klaga på att du inte får vara med i min blogg :(   )

tack för att du alltid ställer upp för mig . ! & förlåt för att jag kan vara jobbig ibland hahaha ..............

Nä nu ska ja sova natti(L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0