nattinatti :)

Igår var jag istan med tanya o fanny , sen senare ut me flisan och snacka o.s.v sjukt skönt
saknat dig hjärtat.!
Idag, var ja me ida blomqvist o karzan, sen hände olycka på bron så kom inte hem igen :@ SÅ ringde min
älskling som hämta upp mig (A)
Tack baby <3
sen spelat cs, jag börjar bli grym (Y) (N) :(
Spelat i två dagar och ahr faktiskt redan lärt mig, och jag har dödat många (A) :D:D
Nu mot kvällen sänktes mitt humör p.g.a vissa anledningar som ja inte tänker skriva här, för då tycker jag ju bara synd om mig själv? ;) No, i don't care min blogg mina regler c(=

Nu lyssnar jag på musik som bed of roses, riverside, o.s.v men men nu ska jag sova så ni får ha de så bra så höres vi när vi höres puss :)



bild tagen idag!



jag och min prinsessa. jag älskar dig så jävla skönt att vi börjat umgås igen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0