Ny månad :)

Nu är det 1a juli. Och jag har vilat upp mig. Det har hänt så sjukt mycket dem här två veckorna, så har verkligen inte haft tid att blogga, men nu kan ja berätta om vad jag och tanya gjorde i 10 dagar (Y).
Hon kom ju förr förra fredan . Då badade vi och hon tog sitt första dopp (Y). Sen i lördags , HAHAHHAHA ja,
vi åkte till jönköping och gick på dreamhack, och träffade massa folk...
HAHAHAHAH jaa :/ HAHAH
Samma sak gjorde vi i söndags och i måndags, men då sov vi däär. eller sov& sov, men vi var där iaf hahahahahha.
härmar tanya& simon " what happend in sovsalen stays in sovsalen" FU.
Sen sov vi typ i tre dagar, haha och tog de lugnt, midsommar blev lite hahaha ah...
Sen i lördags åkte vi te strömstad, vi var typ i norge :O HAHAH (a. Där skulle vi sova hos simon.
helt misslyckat, och de blev alldelles för mkt ..!
Sen slappade vi när vi kom hem, hade inte sovit på 45 timmar haha. fyfan va dåligt ja mådde dagen efter :(
Sen åkte hon hem :( :( :( eller till sin moster här i gbg, så ja träfa henne igår o ska träffa henne idag oxå hoppas jag för i mån åker hon te skåne :/
Detta är bara kortfattat av allt som har hänt, vill inte gå in på detaljer HAHAHA...



Men iaf, det ska bli så jävla mycket bättre uppdatering jag lovar! puss så länge.. och ja bilder från veckan kmr när tanya kmr hem o kan ladda in bilderna! <3

Från skolavslutningen, hahahahaha, bildbrist så fick ta denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0