What should we call it?'

Dålig uppdatering? no shit' .
Jodå, Två underbara veckor med det bästa folket, vet inte vad jag ska börja, eller sluta
festfestfest,
Gothiagothia.
Ja asså vi har gjort så mke, men
jag ska visa bilder från en kväll som var så sjukt rolig på heden hahah
Nu kör vi indiandansen här då hahaa, sånna töntar är vi,
aja ska börja uppdatera igen i promise :)
Dagen har spenderats med Paulina stéen
Vi har kollat några filmer ätit gott och bara myst,
haha & dampat ;p
Men men ska ut te mamma & kolla twilight 2 mamma älskar den hihi.
Så här får ni några bilder så hörs vi i morgon pusss


Paulina Stéen


Michaela Ahlström ( jag bjuder på bilderna )


mikaela jahnstedt (stavning)


Mikaela jahnstedt, Michaela Ahlström & Paulina Stéen ♥


Paulina Stéen , Michaela Ahlström (haha) & Mikaela Jahnstedt


Paulina Stéen & Michaela Ahlström


Ja, lite bilder, orkar inte ladda upp mer finns bilder på mobilen men är för trött för att ladda in dem i datan.
Men nu ska jag gå o bädda ner mig i soffan med mammsen och
be att du förstår, att jag är osäker.
puss&godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0