Will never be afraid again.!

Jag vet att du läser min blogg,
& eftersom jag är för feg för att säga det till dig så skriver jag här.
Jag vill först och främst be om förlåtelse för att jag varit en sån idiot mot dig.
Ibland undrar jag vem jag är eller rättare sagt vem jag blivit.
Jag ville aldrig att det skulle bli såhär.
Jag vet inte vad som gick snett...
Inget som har hänt är ditt fel.
Och allt jag sa va  lögn. Jag menade inget illa med det jag sa, jag blev bara så otroligt förbannad.
Och man säger dumma saker när man är arg.
Men en sak ja inte vill att du glömmer det är att jag älskar dig.
Och jag menar det.
Vartenda ord jag sa till menade jag förutom när jag var arg.
SÅ förlåt. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0