Yes'

det finns så mycket jag vill skriva ut, så mke ja vill berätta men de kan jag inte här i bloggen..
För de angår inte dem flesta...
Men jag har försökt att verkligen kämpa nu,
När Tanya var här då mådde jag bra, när vi var i jönköping, kvällarna vi satt utanför mig och rökte och bara snacka om allt.
Jag behöver det nu'
Jag saknar dig Tanya något så otroligt!
Jag älskar dig ..
Jag trodde att livet hade vänt.
Att jag äntligen skulle få bli lycklig och må bra,
Men sånna dagar som dessa så blir min tro allt svagare.
Jag håller på att förlora dig.
& jag har fått ännu mer problem..
Om jag bara kunde hjälpa dig på något sätt så hade jag gjort det.
Men det är ditt val och ditt liv.
Men du förstör inte bara för dig själv.
DU förstör även för mig,
om du fortfarande bryr dig.
Jag har aldrig trorr att du inte brytt dig.
Men efter så många år med problem av dig så hur ska jag då kunna tro att du älskar mig?
Du är ju min andra halva.
men du förstör för både mig och ... ja du vet själv.
Jag klarar inte av din skit mer, jag har stått ut med den alldeles för länge nu..
Så jag tänker inte höra av mig mer.
Jag tänker inte finnas där och hjälpa dig som jag har gjort i 5-6 år.
Och jag håller inte bara på att förlora dig, jag håller även på att förlora något väldigt betydelsefullt i mitt liv också..
Men de är inget jag göra något åt saken.

va ab tvungen att skriva av mig lite.


DU kmr hata mig för bilden förlåt. Jag ebhöver dig verkligen nu. I love you.


Kommentarer
Postat av: tanya

GUMMAN FAN VAD JAG SAKNAR DIG!1 jag struntar i bilden just nu, den är hemsk men wth, jag älskar dig. jag ringer dig ikväll när jag är hemma, vi BEHÖVER PRATA. puss. <3

2010-07-13 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0