2 dagar kvar

Fan va gött två dagar kvar sen sommarlov,
Fan va tiden har gått fort asså :o
Aja min uppdatering har verkligen sugit dem senaste två månaderna, men nu är de sommarlov och de kmr bli mycket härliga dagar med MYCKET härliga bilder . Fast dock så har min rosa älskling gått sönder så, jag ska köpa ny kamera, . Så tyvärr ett litet tag blir de bilder med mobilen helt enkelt, men men :)
Om en timma ska jag ner och sola med ida . Hur fan ska jag hinna bli brun tills nästa onsdag typ?`
Sola varje dag då haha inte bra michaela ...
Jag har också börjat om . :D
Nya mål , nytt liv helt enkelt. och denna gången så mår jag bra !
Känns så underbart härligt att ha kastat alla falska, börjat ta tag i mitt liv, stängt av mig från känslor .
Ja, leva livet helt enkelt, och fan vad jag mår bra utav de !
Aja, nu ska jag sätta mig på den andra datan ( Stationära datan ) Och sätta på musik på högsta volym sen ska ja dra ner och sola så vi höres väll senare ikväll eller ngn gång i veckan pussheej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0