Mitt utseende min personlighet!

Okej, nu får det fan vara nog ? Jag blir så jävla trött på dethär.
Jag vet att ni läser så jag ska ta allting från början, jag svek aldrig dig Felicia
Utan det var en sådan sak Paulina hade rätt till att veta sure, jag skulle sagt något till dig innan. Och det gjorde jag inte de var FEL MEN jag svek dig aldrig, för hade du varit i min sits hade du gjort samma sak,
DU kallar mig hora? DU har legat med fler än mig, så där har du nog lite fel!
Falsk? Nej , jag står upp för mina vänner och skyddar dem när jag vet att det är dem som har rätt!
Och du Anna? Det ända jag har sagt till dig var hur kudne du sjönka så lågt? Och snacka skit om felicia när du är med paulina och sen snacka skit om paulina när du är med flisan? Så ringer du helt plötsligt idag och skriker din jävla hora, ja är ingen hora fortfarande, fitta, AH jag har en fitta :) Sen att ja e fet? Ja det har jag aldrig sagt något annat om ?! Men jag tycker det är lite konstigt att varje gång du ser mig så säger du fan va fin du är fan va smal du har blivit o.s.v ? Känns det skönt att försöka trycka ner någon annan p.g.a att du själv mår dåligt på hur DU ser ut ? ( som du själv har sagt till mig ) . Säger att du ska pissa på mig och hotar mig ? Varsegod, sen när ja väll ska åka till dig så blandar du in din morsa?: och säger till henne att jag har sagt saker om dig? Det ÄNDA jag har sagt om dig är att de va falskt det du gjorde och när du kalla mig hora o det idag då sa jag att du hade fittig stil. Sen säger ni att jag inte ska blanda mig i? men vafan gör inte fanny & frida då? Ja, Sen a.n.g min vikt :)
Jag har gått ner 12 kg nu, och vet ni vad? JAG MÅR BRA. Jag fortsätter att träna tills jag själv är nöjd! Jag har aldrig sagt att jag är fin, perfekt eller smal!. Men att när man själv har jävligt dålig självförtroende så ska du klanka på mig? Snacka om att man inte mår bra! . Du sa en sak om att en kille inte ville ha mig? , men han killen som inte ville ha dig då? , ja menar tänk efter innan du säger någonting nästa gång Anna, för saker du säger, handlar ju bara om dig själv? , Som dålgit självförtroende och kärleksbiten. Ja , som sagt du är välkommen till mig, jag kan komma ut ! & du kan göra vafan du vill " pissa på mig " och säga till mig, vänta du bara o.s.v. Jag blir ärligt talat inte rädd Anna, DU kan göra vafan du vill. Fine du är falsk, men jag vet att du aldrig skulle röra mig, eller ngn annan för det är inte du, så BULLSHIT om att du ska pissa på mig o.s.v DÅ säger jag bara upp till bevis! Visa hur jävla cool du är när du är med dina vänner, då kan du hota, då kan du skrika på mig? Men när jag paulina & du stod i din trappuppgång då? :) Ja då höll man käften, ganska barnsligt att man inte kan försvara sig själv utan att " känna sig cool med sina vänner " nja Anna tänk om lite. Vem är det som är falsk egentligen?
Nu har jag fått säga allt jag har velat ha sagt Om du läser de eller inte är saksamma. men nu vet du och nu hoppas jag du förstår!


Kommentarer
Postat av: paulina steen

såååååååå sant

2010-06-12 @ 13:27:07
URL: http://paulinasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0