en tanke

Är det fel att så på sig?
Jag har alltid varit en sån människa
som stått på mig själv,
sagt det jag tycker, står för det jag sagt.
Och är ärlig.
Asså det verkar som om allt man gör är fel?
varje gång man bättrar sig så finner alltid någon något att klaga på?!
Jag förstår bara inte.
Att vara rak och ärlig, och skita i vad andra tycker,
det är väll så det ska vara?.
Visst, jag ljög mycket när jag var yngre, sket i allt, brydde mig inte ett piss.
Och då fick jag skit. Men det är klart det förstår jag, Men
nu när jag är en helt ny person, så får jag skit för det också?
Jag bryr mig faktiskt inte så.
Men det är konstigt ändå?
Folk hittar alltid något att klaga på.
Jag tycker alla ska stå upp för sig själva, vara raka,
skita i vad andra tycker,
Det är sån jag är.
Det är bara att ta de eller ha de som man brukar säga.
För nu är jag nöjd med mig själv, på insidan,
jag lyssnar på folk, bryr mig, är ärlig och rak
och står för det jag säger.
Så är det bara och det kan absolut ingen få att ändra.
hmm, förlåt men jag kom och tänka på det nu och var tvungen att skriva av mig.
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0