en tanke

Jag kom och tänka på mitt dåliga självförtroende, hur jag tar åt mig,
mår dåligt och gör dumma saker.
Jag vill bara säga till alla er där ute att tro på er själva.
ge aldrig upp hoppet för någonting, och klandra inte dig själv för allt.
Som jag gör.
Har ni drömmar? Ja det är klart, det har alla,
Kämpa för att nå dit ditt mål är uppsatt.
Och ångra aldrig någonting som en gång fått dig att le...
ge aldrig upp,
hur djupt ni än ligger på botten,
fortsätt kämpa när hoppet är som lägst.
Det är då du ska kämpa och titta dig i spegeln och säga
Jag klarar dethär. Jag ska kämpa för att nå dit jag vill komma.
få ur dig allting, var aldrig rädd för att prata om dina problem eller att gråta.
Om jag klarar mig att ta mig upp från botten som jag har gjort så klarar ni det också.
Tänk er när hoppet är som sämst, du orkar inte med någonting
och tänker vafan är det för mening med det här jävla livet?
Så tänker många.
Meningen med livet är att komma på livets gåta, ; Älska, glömma och förlåta.
och ha kul.
alla kan klara det,
bara man har viljan att försöka, och kämpa
glöm aldrig det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0