=/

Detta blir ett ganska snabbt inlägg så klaga inte på stavfel eller liknande!
Min pappa är påväg hit och ska hämta mig och jag är där i helgen skulle gentligen ut och festa ikväll. Men jag hade ärligt talat inte lust med det, men iaf som ni vet kan jag ju varken blogga eller gå in på facebook hemma hos pappa. Så vi får la helt enkelt ses på söndag om jag inte kommer hem i morgon och hinner blogga en snabbis! .. <3
Men ah,
Jag har varit i skolan hela dagen idag såå stolt är jag! Fick tillbaka prov och massa sånt shiit, hade G i alla!
Bra jobbat Michaela för att ha varit där så lite !
Men ah c(=
Här kommer dagens låt:

Your voice inside my head
I can still feel your fingertips across my hair, the little secret kiss you gaved me.


Låten är underbar (=
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, men nu har jag lärt mig att leva utan dig.
Jag har blivit stark av att vara hemma och tänka på allt och bara gråta ut.
Klart jag kan sakna och tänka ibland.
Men jag visste redan då att det skulle bli såhär.
& man får helt enkelt börja leva med det.
Kärlek kommer och kärlek går.
That´s life,
And life is a bitch (;
Men som sagt jag tycker fortfarande inte om att vi måste vara arga på varandra och tydligen rädda?
jaja, skitsamma, nu ska jag gå puss ha det så bra och plugga nu mycket i helgen som jag ska göra (Y)!
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0