förlåååt

hej, förlåt för att jag inte uppdaterat idag,
men det började med att jag försov mig, och ida kom hit så gick jag till skolan så stannade hon hemma hos mig, sen kom hon och emelie sötnos till min skola, så lämnade vi av henne på centralen så träffa vi stina en snabbis .
Sen satck vi till sudads jobb och var där lite sen åkte vi hem till karzan ett litet tag, och så fick vi en ide om att gå på bio (: Så vi bokade biljetter till Percy Jackson jag rekomenderar starkt den filmen! Verkligen skitbra,
men iaf sen så ringde vi sudad och vöertala honom och alex att följa med, sen gick vi till bion, och jag svär jag har inte skrattat så mycket på hur jävla länge som helst hahaha jag&sudad = LADY GAGA - BAD ROMANCE hahahahah
fyfan det var riktigt jävla kul,! Sen följde vi ida till bussen sen stod alex o sudad o vänt apå min buss iaf en liten stund, och ah haha men aif så jag kom hem nu för ca 20 minuter sedan så det är därför jag inte kunnat uppdatera någonting idag! hm, Michaela? skaffa en liten bloggdator kanske? ja hwo knows? c(:
Men ah, ska iallafall hoppa in i duschen nu sen sova , i morgon blir det skola sen hem till Magnus tror jag! Blir inte så mcyket uppdatering då heller :/ men pusspuss förresten bilder från bion kommer i morgon .




Kommentarer
Postat av: idablomqvist

S- jag kan flyyyga!

men nej, jag har ju inga vingar på mina skor;(

(i)ahaa DOM ÄR INTE ÄCKTA!



hahahahahahah

2010-03-09 @ 20:20:02
URL: http://sugarida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0