fundering.

Hm, vad kräver folk av mig egentligen?
Mina såkallade vänner?
Allt jag gör är att finnas för er,
dygnet runt.
Jag kommer alltid om det är något?
Så ska ni börja klaga för att jag mått dåligt?
Jag mår hur bra som helst nu.
men det ända ni gör är att klaga?
Jag har ALLTID funnits för er.
Stått och lyssnat på all skitsnack ni snackat.
Ni har legat gråtandes i min famn.
Och tacken jag får är; Du tycker bara så synd om dig själv?
Visst jag har pratat mycket och även gråtit hos er?
men om jag ska vara ärlig så tycker jag att jag är värd det
Efter allt jag har gjort för er.
Jag har låtit folk bo hos  mig, när dem haft det som svårast
pratat i flera timmar.
Och det är tacken jag får?
Jo, men det är ju bra att veta.
jag har förlåtit så jävla många gånger.
För att jag inte kan se mina såkallade vänner ledsna..
Men denna gången vet jag ärligt talat inte.
Jag har sagt till folk att det inte går att vi är vänner längre,
för mina närmsta skull.
Dumt gjort riktigt dumt gjort,
Men som sagt jag gör ALLT för mina vänner.
Men nej,
jag orkar inte med den skiten längre.
Kom inte tillbaka mer nu, för jag orkar inte med er.
Ni vet vilka ni är.

va ba de ja ville säga. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0