Godkväll

Godkväll alla bloggläsare.
Förlåt för en sådan dålig uppdatering men jag har haft nackspärr och haft jätteont.
Idag vaknade jag vid halv 2 sen gick jag ner och solade med mimmi
sen stack vi hem till karzan , och sen vidare till hennes bror där vi kollade film.
Så det har bara varit en slapp dag idag,
AS skönt.
Nu ska jag sätta mig ner och plugga , och lyssna på härlig musik! (:
Här kommer lite ego bilder puss.


Så sur blir jag, på riktigt syns en rejäl jävla rand och på bilden syns det knappt någonting :(



Och nej det är inte hela mitt lår som syns där. utan jag har ett till ben bakom asså mitt andra ben haha.. För det ser lite puckat ut.



Fråga mig inte va fan handen gör där, men jaja osminkad som vanligt iaf ..

Det är en sak jag har tänkt på, Man är faktiskt mer vackrare utan smink,
och nej nu menar jag inte att jag är vacker utan jag märker det på alla andra. Om man tittar på folk med smink och utan smink, asså jo visst när man e sminkad ser man bra ut, MEN det är ju bara fejk? Det är ju inte ens riktiga jag. Det är något jag har lärt mig, jag har slutat använda brunkräm om jag inte ska festa då. Men annars har jag slutat använda det helt och hållet. Bara lite mascara. Man ser så mycket fräshare ut + om man går och solar solarium att vara brun utan att använda smink, = MUMMS!.
HAHAHA Ni fattar vad jag menar. Så sluta använd så mycket smink. Ni är så mycket finare utan.
Naturliga , det är ju erat riktiga jag. Alla ser olika ut, men alla har en speciell skönhet. Vare sig man har smink eller inte. Gå och titta er själva i spegeln. Ni står och klagar på så jävla mycket. Men innerst inne vet ni att ni är vackra.. bara för att någon säger fan va ful du är / tjock du är, / finnig du är osv. Så ska man helt plötsligt börja banta, använda 1000 lager med smink. Det gjorde jag. Och det är något jag ångrar idag.
Du är fin precis som du är. Tänk så. 


Det var allt jag hade på hjärtat puss. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0