GRATTIS VÄRLDENS BÄSTAVÄN!

Grattis till min älskling Ida Bjerhem,
Det är hon den där tjejen du vet,
hon som bryr sig om alla före sig själv.
Jag älskar henne för den hon är...
Hon är det absolut finaste jag, har sagt det till många förut.
Men då har jag inte ljugit.
Men det är denna tjejen jag menar det till från hela mitt hjärta.
Hon tar mig alltid upp från botten,
Hon har hängt med mig överallt fastän hon inte har velat.
Jag älskar henne, hon har gjort precis allting för mig.
Hon får mig alltid på toppen humör.
Och det har ALLTID varit vi...
Jag släpper aldrig dig bästavän.
Tro på mina ord.
Jag har suttit i ca två timmar och undrat vad fan jag ska skriva här till dig,
för ord räcker inte.
Och jag vet inte heller hur jag ska visa att du är den bästa.
Har jag dig så skiter jag i exakt allting annat.
Jag sitter och gråter nu när jag skriver detta Ida..
Igår vi bråkade..
Jag mår inte bra utan dig.
Jag klarar mig inte utan dig.
11 år med dig..
Tiden har gått fort älskling.
Jag älskar dig så det gör ont asså.
Och nej jag är inte lebb haha-
Men min kärlek till dig är obeskrivlig jag sitter och kollar på våra bilder och våra videoinlägg tillsammans haha..
Vi är så söta haha.
Nä men du vet att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta.
I den svåraste tiden jag hade stod du där.
Bredvid mig torkade mina tårar och lyssnade på allt skitsnack jag snackade.
Jag är inte värd en sån fin vän som dig,
jag sket fullständigt i dig förra året ett tag ..
Nu menar jag inte så, utan jag lyssnade inte på dig, var aldrig med dig.
Jag brydde mig men jag visade det helt enkelt inte.
Det kom så mycket i vägen och jag förlorade min andra halva.
Men jag hade tur, jävligt tur att jag fick tillbaka dig.
Och nu håller jag fast !
Det finns inget föralltid
Men jag ska motbevisa det, det finns ett för alltid när det gäller dig och mig!
Jag älskar dig och hoppas du fick en bra födelsedag utan mig :(
Har nackspärr you know. haha.
Men iaf jag älskar dig bästavän!.
Vi har delat allt tillsammans.
Skratt gråt haha, hade jag börjat skriva våra minnen här hade det aldrig tagit stopp haha ..
Men jaja JAG ÄLSKAR DIG IALLAFALL!!!!.


VARNING FÖR GAMLA BILDER HAHA







OH HERREEEEE HAHAAHAHHAHAHAHA
jag var 13 okej hahaha



HAHAHAHAH SÅ FULA HAHAHAH

uschusch hahaha








DET FÅR RÄCKA HAHA,
JA ÄLSKLING INGEN SLÅR OSS . <3
LOVEU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0