hahaa

Hej
Idag ringde mimmi och väckte mig vid halv 11 så stack vi till stan med domi och kolla prao plats till mimmi, sen stack vi till förlunda och kollade lite kläder, sen åt vi på donken mohaha,
och ida kom också självklart? haha <3
Sen stack jag och mimmi till backaplan o träffa hennes mamma,
jag fick med mig två par ringar och ett till par lackleggins mina 4 e eller något, man blir beroende av dem haha,
Sen stack vi och sola och köpte powerking och nu är jag hemma!.
haft studiedag idag , as skönt.
Men iaf har verkligen haft jättekul idag, jag sväär min o mimmis humor haha, den e torr........
haha! (: Puss så länge.

dagnes humör? hmm kolla bilderna (; peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0