hejj :)

Hej bloggen,
förlåt för jättedålig uppdatering,
men det har hänt en massa dem senaste dagarna,
har inte haft tid och mått lite sisådär.
Men nu är jag på toppenhumör och förmodligen ska jag festa ikväll! c(=
Just nu sitter jag här hemma med Viktoria, vi har varit i torslanda skulle hälsa på en kompis,
och chilla där ikväll men jag och viktoria orkade inte så vi stack hem till mig och nu sitter vi här och är jättehungriga,
ska förmodligen köpa pizza sen i hope! :D
Men iaf här kommer lite bilder från dagarna med viktoria och fanny pusss..


skämt bild.







det är så vi fungerar ;) ta de eller ha d e, haha <3


Kommentarer
Postat av: viktoria ahlström winnfors<3

ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN<3

2010-03-27 @ 10:42:08
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0