helgen

Okej, nu läser halva min familj min blogg så kan inte skriva exakt vad jag vill!
Så mycket ni läser är inte så mycket som ni tror haha, ni fattar säkert va ja menar :)
Men helgen har varit underbar
i fredags var det fest hos K ''
Det var jättetrevligt hahaha, ja mm, jätte haha,
Nä men det var en härlig fredag i går var jag hemma och kolla Melodifestivalen osv.
Anna hade en bra låt men inget som kommer att gå och vinna i Eurovision.
Nejnej.
Men men VB och bilder kommer upp i morgon för ska duscha och sova nu.
Men Idag var ja me mimmi och ida, och kom precis hem
MIMMI tvingade mig till backaplan o lämna en sak till hennes kille. höhöhö:(
Men aja, är skittrött ska sova godnatt darlings.


Från bion förra veckan ida blomqvist i bakgrunden sötnoos




ba för ja älskar min ida . Världens finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0