ny header (sålänge)

Hejhej bloggen jag är hemma igen,
jag var i stan med mimmi och emma, vi fikade på espresso house, vi tog varsin chai latte, mumms det var gott.
Sen stack vi alla hem, och nu ska jag plugga, men först kommer ett videoinlägg som håller på att laddas nu!
Sen har jag gjort ny header, det är bara en slarv header, en finare kommer snart, ville bara bort med gamla! . :)

innan ni tittar på videoinlägget vill jag bara påpeka att jag stod i fönstret där det var bäst ljus men som ni ser solen gjorde så det kom ett sträck mitt i ansiktet så det ser helt konstigt ut haha, men det får ni tåla (:


( funkar det inte? vänta ett tag )

nu måste ja plugga pussheej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0