Stjärnan i det blå får mig att fortsätta kämpa för dethär



Våren - Idag har jag välkomnat våren hit, så sjukt skönt med vår
Man får verkligen glädje i hela kroppen när man tittar upp mot solen som skiner så starkt och vackert.

Spotify - Ja, jag kan seriöst inte leva utan min Spotify, trodde jag skulle dö när dem hade lagt ner den över natten, där har jag all min musik/tankar samlade, det är så skönt att sätta på lugn och skön musik och somna till. Ett stort + till Spotify





Bilddagboken - Usch fy och blä, är så trött på bilddagboken, inget kul någonstans!
Eller jo att kolla andras bilder, iaf vissa, här är det FACEBOOK som gäller

Västtrafik - Vad tänker dem med egentligen? Skaffar sånna värdelösa kort som man kan glömma stämpla av med, och tar bort 100 korten? så jävla onödigt va.
Men bussar och sånt är ju bra, men inte korten dem har börjat använda, usch fy och blä.


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Du har tagit mina hiss diss som jag gjort :o?

2010-03-08 @ 10:35:36
URL: http://jjohannahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0