The star maybe do that my dream come true?

Hej,
Förlåt för min blogg har blivit tråkig mimmi sa de :(
HAHAH
Men iaf, Idag har jag varit i skolan provet gick helt okej, sen träffade jag ida blomqvist min älskling,
hon,jag&rebecca kling solade solarium så nu är jag helt röd, har bränt mig, men det är gött som fan. Jag träffade mimmi en snabbis också, vi pratade lite och tog en cigg, sen stack jag hem med ida sen stack hon:( HAHA sen har jag pratat med min mamma i ca 1½ timme, Vi har pratat om allt, så skönt att prata med henne om allting,
Nu lyssnar jag på musik och är inne på datan och väntar på att min bebbo ska ringa mig <3
Ja, jag ska göra så att min blogg blir mycket mer aktiv och roligare och ta nya bilder, förlåt. Men ah iaf, nu ska jag lyssna på musik och sitta inne på facebook, msn orkar jag inte, orkar inte snacka med massa folk,
Min ida Bjerhem har åkt till egypten, jag saknar henne redan...
Men iaf ska gå nu pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0