tillbaka på ruta 1

Nu säger jag godnatt till alla sötnosar där ute och stort tack att ni läser min blogg, som jag börjat göra mer roligare!
Tävling kommer snart upp också!
Outfit kommer också så småningom!
Har inte haft så mycket tid, men jag får helt enkelt ta mig tid, för bloggen har fått mig till en annan människa, jag vet inte hur men på något sätt.
Jag får ut allt jag känner och tänker!
Men ah nu ska jag iaf sova här kommer dagens låt


Dagens låt är en låt som betydde mycket för mig, mina känslor dök upp när jag hörde denna första gången,
nu hade jag inte hört den på typ 8 månader eller något sånt, men nu hittade jag den igen och jag lyssnade igenom hela.
jag gillar inte Lars Winnebäck förut , tills jag hörde den här så här kommer den puss..


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej söt!

I maj flyttar jag till Wieselgrensplatsen, då får du komma o hälsa på mig..ofta...Puss

2010-03-11 @ 07:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0