bloggtorka? yäs

Nu vill ni alla säkert ha en förklaring till varför jag inte har bloggat, & jag ska erkänna, jag har mått skitdåligt, p.g.a SKOLAN! Jag har ig i nästan allt nu p.g.a min frånvaro, och det är bara typ tre veckor kvar till sommarlov, jag ser ingen mening i att verkligen statsa i allting nu, jag gör ärligt talat inte det, jag har ett år kvar på mig, och det året ska jag kämpa, för nu är det allvar. 9an är det som ska bestämma över hela min framtid!. Mina betyg, och som sagt jag ska minst ha G i allting, så är det bara, jag ska visa min familj, mina vänner & mina lärare att jag kan om jag verkligen vill.
Jag vill göra mina föräldrar stolta. Och det har jag INTE gjort detta året. Jag ska visa dem, vem jag kan vara , jag kan vara duktiga michaela, jag vet det, Jag har haft mvg och väldigt bra i så jävla mycket när jag var yngre, men mitt liv vändes helt enkelt bara upp & ner, Det har hänt så otroligt mycket det senaste året. dem senaste två åren.
Men nu när 9an kommer, då ska alla få se, och jag ska övertala mig själv till att jag kan klara dethär, jag bara vet det.  Så där har ni anlendingen till varför jag inte har bloggat, jag ska ändra mig, men jag måste ta tag i mitt liv först.
Så vi höres eran michaela puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0