okej.

Nu har jag bestämt mig, skolan är inget att satsa på nu dem sista två veckorna, mina betyg suger, japp så är det, men kan ändå inte höja mig på två veckor nästa termin!!! JAAA då ska alla få se, och jag ska visa mig själv helt enkelt, så nu börjar jag förmodligen blogga som vanligt.
Sitter på den bärbara så har inga bilder men kan kopiera en från face o lägga ut bara för att!
Sommarlov nu då nästan. 15 SKOLDAGAR kvar nu, fyfan va gött, ska sova minst två veckor av sommarlovet, sen såå :D
Mitt humör just nu är inte direkt på topp, finns så mycket runt omkring mig just nu, inget jag vill dela med mig till resten av er.!
Sjuk, ja det är jag också fortfarande sug på dt, men ska iaf tvinga mig själv till skolan på torsdag. Behöver iaf en dag till att friskna till! Sen så. :)
Klockan är över halv 2 på natten och jag är inte trött, för många tankar poppar upp i mitt huvud, allt från skolan till kärlek, till sommarlov haha ja ni förstår!
Vill inte låta som ett emo men det är exakt såhär jag känner mig just nu, förvirrad av allting som händer runt omkring mig.! Det blir nog några mer inlägg i natt känner jag för ingen rolig e inne på skype/msn & ni som känner mig vet att jag inte kan vara tyst alltför länge. Så därför måste jag skriva av mig istället haha :)
Men ah här kmr ngn bild LALALALAL



Jag & älskling på färjan påväg till öckerö förra veckan!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0