Påväg till sängs (Y)

Ska lägga mig strax, men jag har lite funderingar som måste komma ut.

Hur ska man veta vilken väg som är rätt?
Hur ska jag kunna veta vad jag ska välja för att själv må bra?
Jag tar en risk, en jävligt stor risk. Sumpar jag detta så kommer allt bara att rasa framför ögonen på mig,
hm, Tänk om jag valt fel?
Jaja, inget mer tänkande på det mer just nu!

I morgon ska jag&ida till öckerö så de blir nog inte så mycket uppdatering förrän på kvällen!
Tanya fyller 16 år idag också eftersom klockan är över 12 grattis till min älskling som jag hoppas får en underbar födelsedag för det är hon värd!


Blogg torka? ja jag vet förlåt. Inte haft så roligt liv dem senaste veckorna hahah . Men de ska det bli ändring på! Ska försöka blogga så mycket jag kan, men det blir ordentligt med bloggning när jag får min nya design av Linda Forssell . Men ah nu ska ja sluta tjata, ha det så bra pusspuss.



Jag och bästavän - Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: viktoria ahlström winnfors♥

älskar dig med bästa vän, du är det vackraste jag har ! ♥

2010-05-13 @ 19:56:28
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0