skriva om alla:)



En skön tjej - Angelica Hurtig
En som lagar god mat - JAG hehe eller mamma då.
Den du senast skrev med på msn - Heffa
En du inte vet vem det är - Joakim något skum typ!!! haha
En som alltid finns där - Anna Tserpelis
En med sjuk humor - Thomas heckyy
Någon som sett dig  full - Emil hedström den första jag tänkte på -.-
En du träffade i somras senast - Tanya
En du har många minnen med - Mimmi Staaf
En som fyller år idag - Kanitta ( från facebook)
En gullig vän - Felicia Jacobsson
Någons pojkvän du träffat nyss - Tanyas kille Zpottiee fast inte träffats men ah haha eller vikkis ex.
En som är go att krama - lillasyster :D
En du vill träffa snart - olsson ! maaan
En jag är kär i - do kno
Senaste vännen på facebook - Luke
En som alltid får dig att le - Ida bjerhem
En som är glad - Viktoria Winnfors
Den jag senast åkte bil med - Rebecca kanske?
Den som senast ringde dig - skype? zpottiee tele? becca kling :)

Kommentarer
Postat av: viktoria ahlström winnfors♥

jag är aldrig glad nu för tiden... <3

2010-05-20 @ 18:41:07
URL: http://kellieviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0