Svar på Kommentar! :)

HAHA du som skrev att du e ful och ingen läser din blogg så gå in på den här istället.
DU robin eller vafan du nu heter, Tydligen läser du min blogg, eftersom du är inne på den och kommenterade,
Ful? Hm, Jag har aldrig sagt att jag är vacker? :)
Sen jag tog bort din kommentar för jag tyckte den var onödig? c(=
MIN blogg MINA regler
Så ja, du kan ju gå runt och skriva så i alla bloggar för att få mer läsare till din blogg och försöka få mer besökare.
Allt jag säger är Lycka till :)
+ Ingen har tvingat dig att läsa min blogg, jag skriver i min blogg för att jag känner för det och vill få ut allt ur mina tankar . Inte för att få mer besökare. Så det där har du fått om bakfoten.
Men lycka till med din "fina kända " haha blogg
Och fortsätt kommentera min blogg med dumma kommentarer 
För jag bryr mig såååhär mycket
pusssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0