Svar på SNABB frågestund

1 Är du oskuld?

Nej

2 Vem/vilka är dina bästavänner?

Tanya, Ida, Viktoria finns några fler.

3 Vilken skola går du på?

Centrina

4. Vad har du för betyg?

Just nu? Inte så bra, någr IG resten G .

5. Är du smart?

Ja, Tanya jag är myycket smart (H) loveu

6.  Vad gör du mest på din fritid?

Hm, Är med vänner tror jag :)

7. Hur går det med livet?

Jo tack Emil allt går helt underbart c(=

8. Har du några drömmar? isf vad ?

Jag har tre drömmar och det första är att mitt liv ska gå bra, bra betyg, bra jobb o.s.v
Sen min andra dröm är att min mamma ska bli frisk och allt ska gå bra med henne
& min sista dröm, jaao, Att ställa allt till rätta precis så som jag vill att det ska vara..

9.Hur gammal är du?

Jag är 15 år.

10. Skriv en person du saknar just nu

Tanya..

11.Berätta om din bästavän.

Okej, Tanya är helt otrolig,
Hon är underbar på alla sätt & vis,
& jag kan verkligen prata med henne om exakt allting.
Hon vet allt om mig, mitt liv och mina tankar.
Och jag är glad att jag får ha henne som vän.
Jag älskar henne, och jag finner inga ord för hur mycket hon betyder för mig.
SKulle hon dö, så tar hon mitt liv med sig och det vet hoN!!!!!.
Förstår inte hur jag kunde träffa henne den där underbara tjejen med det finaste utséendet
Den underbaraste insidan.
Jag älskar henne, finns så mycket mer att skriva , men jag finner inga mer ord, + det skulle ta flera år!
Jag älskar iaf MIN tanya rudberg selin ahlström . <3



Det fick bli en snabb frågestund, jag har skippat att svara på vissa frågor, Men ah.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så töntiga & söta är vi. jag älskar dig <3

2010-05-04 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0