17/10 <3

En person, en bästavän, en pojkvän.



Älskling, jag vill tacka dig för allt, för att du är du,
visst vi har våra stunder där absolut ingenting känns bra,
och det har hänt mycket den sista tiden,
men jag älskar dig.
Jag älskar dig mer än allt.
Jag tyckte om dig från första stunden.
Med dig mår jag så jävla bra,
Med dig behöver jag inte spela någon annan, jag är bara jag.
Och det har jag inte kunnat vara med någon annan kille innan.
Du får mig att känna mig som en prinsessa haha..
Jag har mest tjatat om allt negativt som har hänt mellan oss och har inte tänkt på att berätta allt posetivt om dig,
och har säkert fått dig att tro att du är en dålig pojkvän,
men det är det sista du är..!
Vi båda har gjort många fel, och strulat till det mellan oss flera gånger,
Men det har inte fått mig att älska dig mindre, utan tvärtom,
jag älskar dig mer och mer för varje dag .
Och när jag är med dig så får du mig att skratta , le och må hur jävla bra som helst.
Och om jag ska vara ärlig så har nog ingen lyckats med det så bra som du har gjort älskling.
Du är allt för mig,
utan dig så finns det ingenting att kämpa för.
så jag hoppas att du aldrig lämnar mig..
För det är det sista jag vill, även om jag kan säga jäävligt dumma saker när jag är arg så vet du att jag älskar dig över hela mitt hjärta.
När vi stod på kil i söndags, och jag gick på tåget jag har aldrig saknat dig så mycket som jag gjorde då..
Det kändes som om vi aldrig mer skulle ses...
Jag hatar att du bor så långt ifrån mig..
Jag önska att du bara var här och höll om mig som du alltid brukar göra.
Jag saknar dig redan..
Men jag ville egentligen bara att du ska veta att jag älskar dig
och att du är den finaste killen en tjej någonsin kan få..
Jag kan prata med dig om precis allting..
jag är så glad att jag har dig.
och förlåt för allt.
Min Bobbiiin, min bästavän, och MIN pojkvän. ♥


Kommentarer
Postat av: Johanna

GULLIPLUTTISAR <3

2010-11-16 @ 19:56:14
URL: http://jjohannahoglund.blogg.se/
Postat av: blackida

MEN UPPDATERA DIN BLOGG DÅ!

<3

2010-11-18 @ 14:27:34
URL: http://nattstad.se/blackida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0