blööö

Ja bloggen har blivit min emo sida, haha där ja skriver när ja e sur typ...


Har sagt så många gånger och säger det igen, jag vill inte ha något med dig att göra så sluta höra av dig till mig, sluta bara, vet du hur fucking dåligt jag mår på det ?
Vet du hur mkt du förstör?
Vet du hur mke ja börjar tänka på allt igen?.
BLÖÖ.
Låt mig bara vara så blir allt bra,
du är absolut ingenting för mig längre,
skrattar åt dig för du är så jävla patetisk,
hör av dig te mig när du inte har ngn annan?
stick med allt ditt skitsnack och försvinn i från mitt liv, det har du gjort en gång, och det kan du göra igen,
vill inte ens se ditt namn jag blir bara äcklad av dig, äcklad av allt du någonsin gjort mot mig,
så fuck dig o allt som har med dig att göra och låt mig vara .
jag lät dig vara.
nu ska du låta mig vara!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0