forgivness

botten...igen.
vet inte hur jag ska förklara i ord hur ledsen jag är. för dem orden finns inte som det ser ut just nu.
Jag har försökt, jag kan inte göra mer nu.
Nu ligger jag där igen, låång där nere.
Men jag ska kämpa, tänker inte ge upp nu,
fick veta saker som jag absolut inte ville veta. det fick mig att tänka om. det är inte mitt fel, utan det är ditt.
Jag ger upp allting som har med dig att göra.
orkar inte längre.
du har fuckat mitt liv upp&ner så jävla länge nu och nu tar det stopp, flera år..
du fattar inte för du är så jävla trög.
du är så äcklig, du är så jävla dålig.
en dålig människa.
en vuxen person som inte kan ta och ändra sitt liv, som inte fattar, fuckdig fuck allt som har med dig att göra jävla svin.!
Vill inte se dig igen. vill aldrig mer ha någonting mer med dig att göra,
du vet inte hur jag har kämpat med mitt liv, kämpat för att göra dig lycklig.
men fyfan. nej finns inga ord för dig.!










and u . I will love you forever and ever. but i moved on.
We tried, maybe in another life, another place another time,
but not in this time..


Du fick mig att le. fick mig att må bra.  fär stunden. inte längre.
Men du hittar ngn som gör dig lycklig. jag lovar. och jag hoppas att allt blir bra för dig. !
Men du ska veta att det inte var det enklaste att kasta bort det vi har haft.
Det var något av det svåraste jag har gjort.!
för dem minnena med dig kommer alltid att finnas kvar.
det konstigaste paret.. haha..
jag hadet det jävligt roligt med dig vill jag att du ska veta, och med dig var mitt skratt äkta. !
Det är synd att det ska bli såhär men men.
vad ska man göra , när man redan ha gjort allt man kan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0