hihi :)

hihi har tråkigt nu så blir ett litet blogginlägg om kläder och skor jag ska handla in i morgon hihi :)





I morgon blir dessa godingar mina (: Scorett - 699 kr¨




Och som vanligt mina älskade Uggs, skitfula men fyfan vad sköna - Skopunkten - 249 kr



Sånna här hade jag också tänkt fast kanske i svart, ser mycket snyggare ut i verkligheten - skopunkten - 400 kr





och något par av sånna här, hmm.. skopunkten - 349



sen har vi kläder dåååe, de har jag absolut inte bestämt mig än men jag har tittat runt lite :)











hihihi den e så söööt...


skjorta kanske ? ^^,)




hmm.. njaeee




cubus






















Kommentarer
Postat av: lisa

fin stil du har :d vart köper man dom legginsarna med spets på sidan :D?

2010-11-03 @ 12:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0