30 frågor

30 frågor .


Om mig;

1. Har du nån kondom i ditt nattduksbord? yees
2. Vad heter du? Michaela
3. Kallar folk dig för det eller har du ett smeknamn? dem kallar mig michis/micha
4. Brukar du stöna i sängen? who knows!!!!
5. Hur gammal är du? 16
6. Hur lång är du? 162
7. Var bor du? Göteborg 
8. Bor din mamma och pappa tillsammans? Nepp , tack&lov för det .
9. Har du några småsyskon som du träffar ofta? Amanda
10. Vad heter din pappa? Joachim'

Brukar du;
11. Runka i duschen? alltid. ;W
12. Titta ut genom ditt fönster? jafan :>
13. Prata med din spegelbild? hahahah , ja det händer ofta .
14. Skratta åt dina egna skämt? ja ? det är ju trots allt mina skämt som är roligast xp
15. Skratta åt dina egna skämt även om ingen annan gör det? haha always ,.

Ditt mående;
16. Du har en diagnos? nej
17. Brukar må dåligt? alla har vi våra perioder.
18. Trakassera folk? nej!
19. Dåligt tålamod? SÅ IN I HELVETE .
20. Ofta kåt? 24/7 ;ppPPPpppP


Snusk(se om du vågar svara);
21. Brukar du ta dina partners i rumpan? mm med min stora snopp ? ;K
22. Bästa sexställningen? olika haha?:P
23. Hur många har du legat med? haha angår er ingenstans :P
24. Brukar du stöna? don't ask me... hahahahaha
25. Gillar du hårda tag? hahaha som sagt fråga inte mig eller haha ..

5 frågor kvar.

26. Vad ska du göra idag efter jobbet/skolan? SOVA
27. Har du varit inkopplad med socialen? nej =D
28. Gjort något olagligt? aaaop
29. Älskar du någon? ja .
30. Till sist, har du sårat någon av motsatta könet så han/hon mått RIKTIGT dåligt och dessutom erkänt det? Yääs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahah du vågade inte svara på en enda snusk fråga

2011-06-22 @ 02:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0