tihi

ohh nu längtar man till helgen så sjukt mycket, mc fest HAHAH med mamma o alla hennes vänner typ med mimmi sen vidare till feest! . Jag måste fan hålla med om att ibland är livet bara UNDERBART. Asså vem älskar INTE göteborgs väder nu lixom? man kan ju t.o.m bada nu, götttt!Jag känner också på mig att denna sommaren kommer att bli GRYM.!

Egentligen ångrar jag vad som hände, men man ska aldrig ångra något i ens liv, för man lever bara en gång, kanske gjorde jag det för att hämnas, I don't know, ni fattar säkert ingenting heller, men nu ska jag iaf lägga mig i sängen läsa en bok och sova, skola i morgon.! Puss alla babe's.

HAHA

Btw, now I know, I did it because of you [:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0