ttyl

Vill bara skrika, vill bara slå i något, få ur all denna jävla skit jag sååå djupt inne bär på,
all den ilska som har funnits där så jävla länge.
När kroppen säger ifrån? när den börjar skaka, faller ihop och man bara gråter?
vad ska man då göra? fortsätta kämpa? fastän man redan gjort allt i sin makt?
Att en ända lätt liten dag, ska vara såå jävla tuff att klara av?
Det sjuka är att jag har allt jag behöver egentligen, men sår som satt sig så djupt i mig i så många år.
hur ska jag kunna plåstra om dem? hur ska jag kunna läkas?
Jag känner mig så ensam, så liten så maktlös, ändå har jag mina vänner familj o.s.v.
men hur många jag än pratar med, hur många som än får mig att le, så sen när jag är ensam och ska sova, eller ensam i huvudtaget, så kommer ljuden, smärtan, tankarna, och handen åker rakt in i väggen, ska jag ta det som ett jävla tecken?
alla känslor på en gång, och så kommer huvudvärken.
om det bara kunde försvinna, men jag ska aldrig sluta kämpa, för den dagen jag blir fri kan jag sluta lida.

öööhhhhh. ja det märks vilket humör jag är på yeeah.


Tänk att få flyga i skyn dit mina vingar bär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0