Ya think?

vet inte riktigt vad jag ska skriva faktiskt, men jag tar de som det koommer,
idag va la de haaalv segt, skolan, läkarn, till mamma, sjöngt med mamma haha, ut med mimmi, ja typ de!
Längtar något enormt till valborg! (y
Så på fredag ska ja o baby köpa dricka o ja ska nog handla lite annat, som smink o kläder! (;
sen på lördag blire ju fääääääst så de e la också rätt göttgött.
Livet rullar på, " alla känslor på en gång , sen kommer huvudvärken" , menmen det ordnar sig. lite mycket just nu bara,
men jag kan fortfarande inte glömma mitt otroligt roliga påsklov, asså jag säger bara ojdååå, bland molnen... och ska ni ha sex??? ao ao ao ;) HAHAHAHAH. fyfan. jaja, sånt man inte glömmer, nu ska ja kolla BB! :) pussssN



Please forgive me, I can't stop loving u, Every word I say is true, please belive me the pain I'm going through.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0