I will always wait.

You could be happy and I won't know
But you weren't happy the day I watched you go

And all the things that I wished I had not said
Are played in loops 'till it's madness in my head

Is it too late to remind you how we were
But not our last days of silence, screaming, blur

Most of what I remember makes me sure
I should have stopped you from walking out the door

You could be happy, I hope you are
You made me happier than I'd been by far

Somehow everything I own smells of you
And for the tiniest moment it's all not true


Har ni någon gång fått en otrolig saknad av en person som ni idag varken pratar med, "tänker" på eller inte ens saknar (oftast) ? Just den saknaden flög över mig precis nu, det är sorgligt hur en person som du känner blev en person du känDE .
Om jag känner dig rätt så har du nog ganska ofta tänkt " kommer Michaela fortfarande ihåg mig, saknar hon mig? Är jag fortfarande kvar i hennes liv/tankar? kommer hon ihåg våra minnen? "
Så därför tänker jag svara på det här & nu. Och om du läser om detta en gång till så vet du att det är dig jag skriver om!
Om du är borta? aldrig, du kommer alltid att betyda något för mig, och det har jag sagt till dig såå många gånger. älskar dig? I will always love you! som jag sa.
Våra minnen? Hur kan man glömma sånna oslagbara minnen? haha, nej dem har jag verkligen inte glömt. Det var med dig som jag mådde bäst och som jag hade roligast med.
saknar? hm, asså det finns ju olika sett att sakna någon, jag saknar dig på sett och vis, vissa dagar bryr jag mig inte o vissa dagar kan jag känna, ohh detta vill jag berätta för " personen" ohh kan inte "personen" bara komma hit, och snacka en massa skit med mig, och skratta åt mina dåliga skämt... och typ ah vara lika söt som personen alltid är ha-ha
Sååå jaow, Visst jag mår mycket bättre och allt det där. men en liten del av mig kan fortfarande skrika efter dig ibland. du är töntig, du kan vara jääääävligt irriterande men för mig är du lixom maah babyyy. soo ah. Men just so uknow, i haven't forgot you !
Men som sagt livet rullar på, jag mår hyffsat, och det är en väldigt skön känsla, men sluta älska en människa som man alltid har älskat väldigt mycket, det existerar inte i min värld!
Jag hoppas att allt är bra med dig och att du är lycklig, (okej du kanske inte är värd det) Men jag hoppas innerligt att saker och ting går bra för dig. och att saker är bättre än de var då.!
Nu spela wii med halvsysteryster! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0