No one knows you better than yourself, trust your own judgement

Halloj Bith'Z Hur är det med er? Med mig? hmm, JAG ÄR SVINSJUK. feber, halsont förkyld blabla så börjar man skolan på tisdag och ska presentera sig o grejjer och då låter Michaela Ahlström som en anka, yeeeeeaaajj! ;c

Livet rullar på rätt så gött faktiskt, kom nyss hem.. HAHAHA.. " maaat" ? OHJA haha
nej men ska se till att bli frisk nu, för i morgon är RIX FM på måndag ska jag till Ungdomsmottagningen, handla lite och ett par andra ärenden!  och träna hade jag tänkt, om jag inte är för sjuk då... ;(
Då börjar man 1an nu på tisdag, hur känner michis inför detta? haha mjo, jag är inte taggad alls, hade inte tackat nej till en månads sommarlov till, men det ska ändå bli sköjj att lära känna nytt föölk och lära mig saker som jag är intresserad av och så vidare. Så det blir nice,



Som ni också säkert har förstått så har Idifi blomqvist flyttat hem till mig ett tag hahaha, mjo... det är la... helt okej... hahah nejdå jag skoja, vi är med varandra så mycket att folk tror att vi har gått och blivit lesbiska... Lite smått roligt..... ;) but who knows? Michifi&idifi = girlpower? det lär ju märkas, haha.


Nej nu ska jag faktiskt sluta fortsätta skriva om mitt ointressanta och patetiska liv.! Ha de så göttt så höres vi i morgon!


Michifi kollar en söööt pojke!
















olika randombilder peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0