this time made me strong, I'm starting to move on, it's just little to late.

The best way to not get your heart broken, is to pretend you don't have one.

sitter på mitt o maxines rum och chillar på dilllN, de äää nice dä.
Vi har spelat wii hela kvällen typ as mysigt, såg ett stjärnfall, så vi önskade oss något tihi.. Iknow u wanna know what we wished.. but NO.. hihi ;D
Fasen skolan börjar nu den 24 man bah YEAH DUDE!
fast ska ändå bli sköjj. livet rullar på, börjar må bättre psykiskt, bättre o bättre för varje dag soom går faktiskt. känner mig så fri, så lycklig. kan göra precis vad jag vill. ( mja typ iaf haha)
Råka slänga mitt cs source, så ska iväg t stan åå köpa nytt iaf så man är beredd till Dh winter, ;D fan börjar bli grym på cs, haha i början vågade jag bara spela mot zombiiies, hahaha, töntN? haha mjaaaa. ;W
njaa, ska nog ut o ta en promenad med vovvsen funderar jag på hm, eller nja ska kanske vara social mott maxiiine ist och spela bowling miiwiwihihiii,.......... fast ja vinner iofs alltid,
mja här kommer några fula randomsbilder, me like (Y)
fuckoff u bitchee's ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0