You must be mistaken, I’m not the girl you used to know.

Hallå där Swediie, Sorry för dålig uppdatering men har varit med min Habibi Eeeeemad hela tiden typ och Idifi såklart ;'o
Så har glömt av bloggen helt totalt ..

Skolan är bara brabra, lite segt nu i början bara eftersom man fortfarande inte vänt tillbaka på dygnen seeeeegt.
Aja iaf i morgon ska ja la träffa habibi, och ska t ungdomsmottagningen och göra gynundersökning -.- man ba heeeeej kolla min " fiffiliffi", HAHAHAH nej va äcklig jag är. Men ah så ärrr'ee!


Ätit pizza idag med mimmi... MEN VADÅDÅ? HÅLLKÄFTN DITT FETTO.. precis michaela åsikt...
Sen en till posititv sak, har gått ner 7 fucking kg!. så bara sug min kuk Bicht'Z ;)

vadå hej jag tror jag?! HAHA här kommer lite random bilder ni ba WTF SKAFFA DIG ETT LIV? jag bah ehm? Jag har ett fucking liv? HAHAH okej ja ska sluta, är övertrött men ah e fett rolig iaf. punkt slut.

 
















Och ja Habibi, nu kan du sluta klaga, du får visst vara med på min blogg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0