svar på tal.

hallo bloggen, är sämst på att blogga men bryr mig inte så värst mycket , iaf jag har väärldens sötaste pöjk, han bjöd mig på bio idag hihi twilight. SÅ JÄÄÄVLA BRA. ohh tack baby <3 kom hem för någon timma sedan kan inte sova ska slänga på Andra Avenyn och somna till den hade jag tänkt men nu till svaar
Jag kommer att hoppa av skolan,
varför? Jo därför att jag behöver ta tag i mitt liv, må bra och bearbeta mig själv, + måste bli av med denna jävla huvudvärk jag har 24 timmar om dygnet. har ju fått tid till läkaren och en massa skit, så det blir bra tillslut, kommer att sätta mig vid skolbänken igen till höst. Kommer alltså ta studenten med 96or. Detta är mitt egna val, och det är inget jag egentligen vill göra, men just nu är det de bästa valet jag gjort på länge, för jag måste bli frisk med mitt huvud och hamna på fötter igen, mer detaljerat kommer jag inte att gå ut med, men nu vet ni , ni som undrar varför jag inte är i skolan.
/// michifi.
vissa saker är lättare än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0