till dig.

Jag har nog aldrig riktigt tackat dig, tackat dig för allt du gjorde mot mig både det positiva och negativa, för det har fått mig att bli den människa jag är idag, jag har växt, mognat börjat ta vara på saker jag har, och allt är din fötjänst.
men visst du knäckte mig, du tog all min tro till kärlek och tillit. Jag tror inte jag har kunnat lita på en ända människa efter dig, för du visste hur svårt jag har att lita på folk, jag hade ett krav ett ända jävla krav på dig, det var att aldrig ljuga, ändå var det de första du gjorde mot mig, trodde du att jag aldrig skulle få reda på all skit du höll på med? DÅ önskade jag faktiskt att jag aldrig fick reda på det heller, för på det settet du förstörde mig, vet du hur det känns att bli sviken av den man älskar mest utav allting? Nej inte då iaf, för jag ljög aldrig för dig jag var rak och ärlig hela tiden och vad får man för det? en jävla massa lögner & svek,
Visste du om att du var det bästa som någonsin hade hänt mig? Att jag aldrig tidigare hade älskat en människa som jag älskade dig? DU var den ända för mig, jag behövde ingen annan, jag älskade dig mer än allt, jag har inte tidigare gått ut med detta eller berättat för dig hur allt egentligen låg till, så varför inte göra det nu tusen år senare ?
Du har nu dykt upp i mitt liv igen, du kommer& går när du känner för det, och en del av mig blir hur glad och lycklig som helst medans andra delen av mig bara vill slå sönder något gråta skrika.
Jaa, det är la klart att jag kan sakna dig ibland,? Vi har ett förflutet ihop  klart att det kommer dagar då det ända jag tänker på är dig, Trots att det gått ett tag, sen finns det dagar då jag inte alls tänker på dig, men det varierar, Jag tror inte du vet hur dåligt jag mådde hur många tårar jag gråtit hur ofta jag klickade upp dig på facebook bara kollade på dig, hur ofta jag läste igenom våran historik om&om igen, kollat våra bilder, hittat våra saker,
Jag sa en gång att jag alltid kommer älska dig no matter what, och vet du vad? det står jag fast vid, jag har älskat dig sen första gången jag såg dig, men tillslut lär man sig att leva utan de personer man älskar mest.  Men som sagt du har föralltid mitt hjärta, jag kommer alltid att finnas för dig vad det än är, och jag vill inget annat än att du ska vara lycklig, nu har du fått dina svar på dina frågor. Jag hade kunnat skriva hur mycket som helst, men jag tycker detta får räcka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0