att finna styrkan för att orka.

Så svårt att finna styrkan att resa sig upp ur sängen varje morgon, för att klara en enkel liten dag,
Att finna styrkan för att få fram ett leende på ens läppar,
att finna styrkan att kämpa emot all skit,
att finna styrkan att hjälpa andra även när man mår som sämst,
det är så jävla svårt, att klara en ända enkel liten värdelös dag,!
det är enkelt, men för mig är det så jävla svårt.
Att orka snacka, att orka le, att orka kämpa med mitt liv,
Hur ska jag kunna orka? orka när allt jag någonsin levt för är borta?
precis allting jag har kämpat för i hela mitt liv har försvunnit.
Styrkan, den starka styrkan och viljan jag har haft inom mig,
och jag klarade ALLT, bara jag ville, nu har den starka viljan försvunnit ur mig, den starka styrkan finns inte längre, jag försöker finna min mening i livet, men allt jag ser är svart, jag ser ingenting, jag ser bara hur sorgsen jag är, hur dåligt jag mår, och jag är trött på att kämpa, och jag är JÄVLIGT trött på att ge men aldrig få något tillbaka.!
jag kände att jag bara behövde skriva av mig lite, ingen komenterar eller ngt, var bara tvungen!. sorry ska skärpa mig.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0