dag 02 - min första kärlek

Kommer inte att skriva en hel uppsats som sist, men min första riktiga kärlek var Robin,
det var underbart så länge de varade,
Kärlek är en komplicerad lek, med mycket att kämpa för och mycket skit, men också helt underbart,
ah iaf träffade denna kille i juni 2010 , gillade han inte alls från början, sen utvecklades det till mer och mer känslor, tillslut var jag såld.
vi åkte upp och ner till varann typ varje helg haha..
han bor 30 mil härifrån,
vettefan vad jag mer ska skriva faktiskt orka inte berätta hela skiten -.-
Men han var allt för mig, en kille, en bästavän, en pojkvän.
och jag älskade/älskar honom över hela mitt hjärta och kommer alltid att göra det.
no matter what.
men alla sagor har ju sitt slut, och här tog våran saga slut helt enkelt.
jävligt irriterande egentligen eftersom jag vet att vi hade klarat allt tillsammans.
men men han kommer alltid vara en del av mig, och jag glömmer aldrig det fina vi hade!
men livet går vidare har jag hört talas om :) så vi får la se, livet har la mer att bjuda på antar jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0