dag 2 - en person jag vill träffa just nu

Det är nog min älskade Ida bjerhem som betyder mer än allting för mig, och tyvärr läser hon inte min blogg.. buhuhu :( HAHA, men ja henne vill jag träffa just nu för det känns som att jag behöver henne under denna period jag går igenom, hon är den ÄNDA som ALLTID har funnits för mig när jag behövt henne och då menar jag ALLTID..
Jag har känt henne i 12 år denna månaden, och vi har nästan aldrig bråkat, bara små tjaffsat, men gud vad jag har konstiga, sköna , goa och roliga minnen med denna tjej.!
ouuhh, haha, ja, vi är inte direkt normala kan jag inte påstå, men hon är min bästavän, mitt allt.!
Finns ingen som kan ersätta hennes plats i mitt liv, vi är som en tumme i röv haha..
fast på senaste tiden har vi kommit ifrån varandra, men det ska bli ändring på.
Älskar dig mitt hjärta!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0