dag-6 vad för typ av killar jag faller för

Jag faller för den typ av kille som är lika barnslig som jag, som är lite annorlunda om man jämför med andra killar, dem ska vara speciella och inte vara som alla andra, jag har lätt att få en crush på en kille, men har jäävligt svårt att bli riktigt riktigt kär, och riktigt riktigt kär har jag varit 2 gånger, och dem två killarna har just varit dem lite annorlunda, barnsliga konstiga men också helt underbara!
Jag faller för killar som jag kan vara barnslig med, som är lite mystiska,
det finns få sånna killar men jag har haft turen och hittat två av dem, hitills, men dem förhållanden har jag också sabbat tyvärr, men man lär ju sig av sina egna misstag, och tillslut hittar man väll den killen man lär sig att vara normal med, haha, lite komplicerat detdär med kärlek faktiskt, för kärlek är en " lek " som jag också har vääldigt svårt  att hantera med, jag är en väldigt komplicerad människa också, haha, men men, jag faller också för killar som är omtänksamma, och som bryr sig och lyssnar och som alltid finns där för en. !
! yesyes :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0