Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Rökning, en väldiiiigt dålig vana jag har, som jag har vääldigt svårt att sluta med,
lixom det är såååå gott att ta en cigg direkt på morgonen när man vaknar, till en kopp kaffe eller te eller något liknande,
eller när man är deppig/arg/nervös, då röker jag soom faaen.
eller om man är på fest eller dricker? då röker man ju också,
eller på lunchrasterna i skolan, efter massa jobbiga lektioner, och sedan bara gå ut och ta en cigg och koppla av en liten stund, underbart!
Men, jag har lovat så många att sluta, och även lovat mig själv, så innan nyårsafton detta året ska jag ha slutat.
Börja inte röka  vad ni än gör. !
/ michyyy (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0