~Du får inte ~

Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill vara din verklighet,
Du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet,
Du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt har byggt,
Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in,
Du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart,
Du får inte andas på min panna, och få mig falla mer, om du inte sedan kan stå för all oreda du ger.
Men du får ta den tid du behöver, för att förstå vad det är du vill, Du får be en bön att tiden du behöver räcker till,
Du får samla dina tankar så att våra själar kan få ro, och så allting som vi lovade oss själva kan få gro.
Men jag önskar inget hellre än att du gör allt detta mot mig snart!

Blev ut ett litet tag, sen så blev jag och Paulina sjukt trötta, haha, vi drack inte ens =D ...
Så nu är vi hemma och ska kolla film och myselyypyssa :D skönt att vi är vänner igen, och allting är bra.! <3
Nu måste jag faktiskt logga ut och kolla film med henne, så ska hon hålla om mig har jag bestämt :D för vi e ju singlar och båda behöver kärlek.....


Utan dig, ser jag ingen mening med livet, tack för att du finns , och jag älskar dig min goooooaaa bästavän.! Du är det finaste en vän kan få!. <3


Kommentarer
Postat av: paulina steen

jag älskar dig bästa<3

2011-02-20 @ 14:46:16
URL: http://paulinasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0