Paulina ♥ Michaela

jag har känt dig i ett år nu ungefär knappt de, men de känns som om jag känt dig i hela mitt liv. Du är förstående och vet vad du snackar om och vad jag snackar om när jag pratar om mina problem. DU kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och du ska veta att jag är så otroligt stolt, glad & lycklig att kunna kalla dig min bästa vän och mena det över hela mitt hjärta. Många säger att man inte kan älska någon på kort tid, jag höll med dem som säger det förut men nu kan jag inte säga det längre för jag märkte att man kan älska någon snabbt. Som jag gjorde med dig, jag älskar dig och har gjort det så länge. Jag kan bara säga att alla dem som säger att man inte kan älska någon efter kort tid har fel engligt mig. Visst alla har olika lätt och svårt att älska någon. Vanligt vis brukar jag ha svår med att älska någon efter kort tid men säger det ändå, men till dig menade jag det över hela mitt hjärta michaela. Okej, nu låter det som om jag vore lesbisk eller nånting , men aja! ;)
Du är en vän jag inte vill mista , vi har bråkat en gång på rikigt och då pratade vi knappt på några månader, vi träffades en, två gånger och pratade ut och sedan inget mer med att vi träffats, tillbaka till att inte höra av sig! Men sedan dagen före julafton ringde jag och vi snackade som ingenting och jag följde med dig hem och det jag sa va; äntligen hemma igen! för det var verkligen så det kändes och känns hemma hos dig är jag verkligen hemma och det är så otroligt skönt att jag kan känna så. sen vet jag inte vad du tycker om det, men jag kan inte säga något annat än att jag verkligen menar det och att du är som verkligen får mig att vilja stanna. Vad hade jag gjort utan dig helt seriöst. mitt liv hade varit värre än vad det är nu om jag inte börjat umgås med dig. Du har hjälpt mig så mycket att jag inte ens kan tänka mig hur du lyckats, du har iallafall lyckats och jag är förevigt tacksam för allt. Hur ska jag någonsin kunna tacka dig för allt du hjälpt mig med, hur ska jag någonsin kunna återgällda det? jag vill bara se dig lycklig på riktigt min vän. & jag vet att jag kommer får se det för jag såg din lycka här om dagen i stan fast du själv kanske inte märkte av den men det gjorde jag och jag blev bara glad av att se dig så lycklig! Min älskade vän jag vill aldrig lämna dig , jag vill ha dig hos mig. Vill kunna ge dig all min kärlek och kunna visa dig att det finns människor som inte sviker, som aldrig lämnar och som kan hjälpa dig och jag hoppas du tillåter mig att visa det och massor där till. Vi är så otroligt lika på så många sätt och du vet det, många vet det. Vi borde inte passa ihop så bra som vi gör, för människor som är lika ska ju tydligen inte kunna umgås mycket, men jag tycker att vi funkar bra ihop, fine vi bråkar eller små tjaffsar lite ibland med vilka gör inte det? du är något jag aldrig vill förlora michaela kung ahlström!
tre ord, tolv bokstäver
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: michael kung ahlströöööm ;P

Nämen tja, jag skriver på min egen blogg,



men Paulina, Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara, för haha, jag är så töntig men jag gråter faktiskt nu..

Jag vet, jag trodde inte heller på att man kunde älska någon på så kort tid, tills jag träffade dig, jag insåg med en gång att du är en sån person, en person med ett hjärta av guld, och helt enkelt helt underbar.

och ja hahaha man låter som man är lesbisk, men älskling, ;O ja vet fan inte vad jag ska svara egentligen, men du ska veta det att jag aldrig träffat på en människa som är som dig, du har allt en vän önskar .. Och någon dag hoppas jag att kunna bli mer som dig, för du är underbar på alla sätt och vis, och ja vi har tjaffsat, en gång rejält, och det var första och sista gången, För du vet att även då, hur jävla arg jag än var på dig så älskade jag dig inte mindre för det, och alla behöver bråka.

Men sommaren 2010 finns det inte en ända sekund jag ångrar, för den sommaren var jag med dig verkligen all the time. haha och när du skulle till cypern, jag trodde jag skulle DÖ utan dig.!!! HAHA...

Men gumman, det är jag som ska tacka dig, och inte tvärtom. för det är du som har hjälpt mig så jääävla mycket, och det är jag som är förevigt tacksam och inte vet hur jag ska kunna återgällda det till dig, tiden då jag har känt dig har jag också mått som bäst, för jäävlar va kul vi har haft det tillsammans.!

Och ja jag var lycklig då, men jag behöver inte honom för att vara lycklig. har jag dig så är jag lycklig paow, så du får aldrig någonsin lämna mig, för utan dig är jag absolut ingenting.

Jag älskar dig min Paulina Viola Stéen! . <3



förlåt för texten men vet inte vad jag mer ska skriva för jag blir helt rörd...<3

2011-02-15 @ 17:42:12
Postat av: paaaulinasteen

du vet att jag älskar dig mer än ord kan förklara. och ja jag gråter också nu faktiskt och jag vill inte sudda ut ett enda minne jag har med dig. Jag vill faktiskt inte ens sudda ut det då vi bråkade, för tack vare att vi bråkade så blev vår vänskap starkare och vi klarar mer tillsammans nu och jag vill bara hem nu för jävlar vad jag saknar dig min lilla pudding!

Det är jag som ska se upp till dig eller kanske inte bokstavligen se upp till dig ;) , mer som att det är jag som ska önska bli mer som dig för bättre än mig det är du redan och jag vill bara vara som dig om jag ska vara ärlig. men vi är bäst och det vet vi med! WE ROCK ;)!

2011-02-15 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0